יום הולדת עם כלבים

יום הולדת עם כלבים זו סיבה ענקית למסיבה.
יום הולדת זה רגע מיוחד, כיפי, כזה שמצפים לו כל השנה, והילדים מתארגנים אליו וחושבים עליו כבר כמה חודשים מראש.
לילדים שאוהבים כלבים, אין כמו לחגוג יום הולדת עם כלבים מאולפים!

ביום מיוחד שכזה, אנחנו לגמרי הופכים את יום ההולדת לחוויה בלתי נשכחת, עם המשפחה, החברים, חברות וכלבים!
ביום הולדת שלכם אנחנו שמים את מושא החגיגה במרכז.

יהיו פעילויות חברתיות משותפת, אתגרים קבוצתיים, אתגרים אישיים, שיתוף פעולה עם שאר משתתפי החגיגה, הכרת עולם אילוף הכלבים והתנסות מעשית באילוף כלבים לדברים מטורפים!
ביום הולדת עם כלבים אנו נחווה כלבים מגדלים שונים, עם יכולות שנות, ונלמד כיצד להניע כלבים לפעולה בצורה חיובית, תוך כידי שיתוף פעולה מלא מצד הכלבים.

אנחנו מתחייבים שיהיה שמח, מקפיץ, המון תנועה וילדים שמחים, יחד עם שמירה על בטיחות הילדים והכלבים.

הפעילות יכולה להתקיים בבית, בחצר הבית, בחצר הבניין, בפארק ציבורי ובעצם בכל מקום שרק נרצה.
אתם תחליטו איפה ומתי, ואנחנו מגיעים לאן שצריך.

האם הכלבים ברצועות או משוחררים?

הכלבים תמיד איתנו במהלך יום ההולדת עם כלבים מאולפים, ולא משנה איפה תבחרו לקיים את יום ההולדת.
הכלבים מחונכים, מאולפים, קשובים ונעימים לסביבה.
מעבר לזה, הגיבורים שלנו מורגלים בעבודה עם ילדים וממש מתרגשים מילדים. האהבה שלהם לילדים היא עצומה ומיד רואים שגם הכלבים נהנים.

לכן, במצב מצויין שכזה, שבו כולם נהנים ושכולם שמחים, וכולם משחקים ויש כיף גדול, אנחנו לחלוטין יכולים לשחרר את הכלבים ולהנות מיום הולדת עם כלבים משוחררים ומאולפים!

כמובן שיש דברים לשים לב אליהם, למשל אם נבחר לקיים את החגיגה במקום ציבורי, צריך לבחון ולבדוק היטב שאין אנשים סביבו, או מבלים מסביב, שנוכחות כלבים משוחררים לא מפריע להם, או מרתיע אותם מלהרגיש בנוח.

בנוסף, צריך לבדוק אם באמת מתאפשרת האפשרות לשחרור כלבים מרצועה לפי הגדרת החוק, במקום בו מתנהלת ומתקיימת החגיגה עם החברים ובני המשפחה.

במקרה שבו לא נוכל לשחרר את הכלבים מהרצועות במהלך יום ההולדת, אנחנו ממשיכים כרגיל וללא שום הפרעה, רק עם רצועות על הכלבים.
אנחנו מבטיחים שהחוויה והכיף לא יפגעו!

לכמה משתתפים מתאים יום הולדת עם כלבים?

פעילות יום ההולדת עם הגיבורים מתאימה לקבוצה של עד 30 משתתפים ילדים.

כמובן, שנרצה ונשמח מאוד שגם ההורים יקחו חלק, וישתפו פעולה ביום המיוחד הזה, כדי שגם לילדים המשתתפים יהיה כיף, וכמובן כדי להוות דוגמא ומודל לחיקוי חיובי ומעצים עבור הילדים המשתתפים והנוכחים בפעילות המהנה.

במקרה שגם ההורים משתתפים (ולשם אנחנו רוצים לשאוף כמה שאפשר), מספר המשתתפים נקבע לפי כמות הילדים המשתתפים, ולא לפי מספר ההורים שלוקחים חלק בפעילות.

מה הגיל המתאים ליום הולדת כזו?

יום הולדת עם כלבים מאולפים מתאים החל מגיל 3 שנים ומעלה.
כן, זה מתאים לילדים בגן, בית ספר יסודי, על יסודי, חטיבה ותיכוניסטים.
אנחנו מבטיחים לכם שאתם תהיו מופתעים מאוד מכמה דברים אפשר לעשות, שיתאימו לכל שכבת גיל, בהתאם ליכולות הפיזיות והקוגנטיביות שלהם.
תתפלאו, אבל אנחנו עושים גם פעילויות לועדי עובדים, גיבוש צוותים ועוד…

מה קורה אם ילד חושש או מפחד מכלבים?

במידה ויש ילד שחושש מכלבים, כמובן שנרצה לדעת על זה כמה שיותר מראש, בכדי להערך בהתאם.
כמובן שנשאל אתכם ההורים של ילד יום ההולדת מראש, אך גם אם נופתע ברגע האחרון עם ילד שחושש או מפחד מכלבים, עדיין נוכל לאפשר לו לקחת חלק בפעילות ובחגיגה.

במקרה של ילד שחושש מכלבים, אני אדאג לשמור אותו קרוב אליי, להעניק לו תחושת ביטחון, לקדם אותו ולסייע לו כמה שניתן בתוך הפעילות, וכמובן מבלי לגרוע משאר המשתתפים וכמובן מהילד/ה שהם מרכז המסיבה.

בנוסף אם ילד חושש מכלבים, ואחנו יודעים מראש או באותו רגע, אני מאפשר לאחד ההורים להיות לידו, לסייע, להעצים, לקחת חלק מלא בפעילות יום הולדת עם כלבים, ובכך ההורה והילד חשים תחושות הצלחה, מסוגלות, ומחזקים בניהם את הקשר.

האם יש עוד דברים חוץ מחוויה וכיף?

בהחלט כן.

מעבר לכיף, הצחוק והזמן הנעים עם הכלבים, יש ערכים שאנחנו עובדים עליהם ושמים עליהם דגש בזמן יום ההולדת.
קודם כל, ולפני הכל, אני איש חינוך וטיפול. בכל מגע עם קהל ואנשים, אנחנו נשתדל להעביר ערך כלשהו.
במקרה הזה, ביום הולדת עם כלבים, נשים דגש על סבלנות, סובלנות, שפה נקייה, שיתוף פעולה בין המשתתפים, כבוד לסביבה ולחברים, פניה ודיבור בכבוד לכלבים ודאגה להם.

נרצה או לא, פעילות חוויתית שכזו עובדת על איפוק וקשר עין יד בצורה מובהקת.
מחזקת את הקשר עם ההורה במידה ואחד ההורים לוקח חלק פעיל, ומעבר לזה יש למידה אודות עולם הכלבים.
אחד הדברים הכי חשובים עבורנו היא ללמד את הילדים כיצד ניגשים לכלב ברחוב, ולאיזה כלב ניתן לגשת ולאיזה לא על – ידי קריאת שפת הגוף של הכלב, ומה הוא מסמן לנו בעזרתה.

נלמד כיצד מניעים כלבים לפעולה באופן מלא מצד הכלב ומתוך רצון של הכלב להיות איתנו בקשר שכזה, ועוד הרבה!
ליום הולדת עם כלבים יש ערך ענק, שאם נחשוב עליו קצת לעומק, נבין כמה זה חשוב ונחוץ בקרב ילדים, נוער, מתבגרים ומבוגרים כאחד.

כמה זמן אורך יום הולדת עם כלבים?

יום הולדת זה אירוע מיוחד, שאנחנו לא רוצים שישכח, ושיהיה הכי טוב ומוצלח שאפשר.

פעילות עם כלבים אורכת כ-45 דקות, אשר בהם לא נעצור, ולאורך כל הזמן נהיה יחד עם הילדים בכיף שלא נגמר!
אם נחשוב, שלא הספקנו את מה שרצינו להשיג, שהילדים לא התקדמו לפי הקצב של תוכנית יום הולדת עם כלבים, והדברים זזו לאט מהצפוי, אז אנחנו מאריכים את הפעילות לפי מה שאנחנו חושבים שצריך, וללא התייעצות עם ההורים. פשוט ממשיכים.

אבל…. ברוב המקרים זה פשוט לא קורה, ורוב הפעילויות הם באורך של 45 דקות. ולמה?
כי הילדים כל כך בתוך זה, כל כך מהופנטים, מרוגשים ושמחים, שהכל פשוט זורם וכיף בצורה בלתי רגילה.
בסופו של דבר, אנחנו באים לעשות את מה שאנחנו הכי טובים בו, וזה המון כיף וטוב על הלב.

כמה עולה יום הולדת עם כלבים?

העלות של יום הולדת עם כלבים משתנה.
היא משתנה בגלל היום (יום חול, שישי או שבת), השעה שבה נקיים את יום ההולדת עם כלבים, וכמובן המקום שבו תתקיים הפעילות ומרחק הנסיעה שלנו אליה.

אז כמה, כמה בכל זאת זה עולה??
העלות מתחילה ב-1,000 ₪ ויכולה להגיע עד ל-2,600 ₪, וכמובן שהמחירים כוללים מע"מ כחוק.

אחרי שתחליטו שאתם רוצים להזמין אותנו, אנחנו נקיים שיחת טלפון (לא קצרה), שבה אשאל שאלות, אסביר על אופי יום הולדת עם כלבים, ארצה לשמוע מה לכם יש לומר, בסוף אוכל לתת לכם הצעת מחיר עבור יום הולדת עם כלבים.
לקבלת הצעת מחיר, אפשר להשאיר לנו פרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

הפעלות עם כלבים בימי הולדת

מרבית הילדים חולמים על יום הולדת יותר מפעם אחת בשנה, אבל אם יום ההולדת האחרון שהם חגגו היה יום הולדת עם כלבים, הסיבה לכך מובנת בהחלט!

יום הולדת הוא אירוע כיפי לכל אחד מאיתנו, מהרגע שבו אנחנו מתחילים להיות מודעים למתרחש סביבנו ועד לרגע שבו אנחנו מתים בשיבה טובה – זהו יום שכל כולו מוקדש לנו, אנחנו מוקד תשומת הלב, הגורם שסביבו מסתובב הכל. חודשים לפני היום הזה אנחנו כבר מתכננים כיצד נחגוג אותו, מה נעשה, לאן נלך, עם מי נחגוג את יום ההולדת…

כשאנחנו צעירים יותר, התופעה הרבה יותר מורגשת – ילדים ובני נוער מתייחסים ברצינות רבה ליום ההולדת שלהם, ולכן, חגיגת יום הולדת עם כלבים לכל ילד/ה, נער/ה הם מסיבה של ממש, גם אם הם-עצמם, לא בהכרח חובבי כלבים מובהקים.

יום הולדת עם כלבים – מה עושים ביום הולדת כזה?

פעילויות יום הולדת עם כלבים משתנות בהתאם לגיל המשתתפים בחגיגה. למשל, בעוד שילדים בגיל הגן ייהנו מליטוף הכלב ומטיפול בו, הילדים הגדולים יותר ייהנו יותר ממופע של כלבים שמבצעים פעולות שונות, ואולי, אפילו, ייהנו ללמד בעצמם את הכלבים כיצד לבצע תרגיל אחד או שניים.

חשוב לזכור גם, כי בעוד הילדים הבוגרים יותר מגיעים ליום ההולדת בכוחות עצמם ולבדם, ילדי הגילאים הצעירים יותר (בגיל הגן והשנים הראשונות בבית הספר היסודי) מגיעים לחגיגות יום ההולדת כשהם מלווים בהורה, ולכן, סוג הפעילות עם הכלבים צריך להתאים גם לילדים החוגגים, מצד אחד, ומצד שני – גם להורים הנוכחים במקום.

תלמידי התיכון, למשל, רק לעיתים רחוקות יחגגו יום הולדת עם כלבים, ולכן, עבורם, ישנן פעילויות אחרות המשלבות כלבים (למשל, קורס אילוף המיועד לבני נוער, או מגמת כלבנות בבתי ספר תיכון מסוימים) שיוכלו למלא עבורם את הצורך בחשיפה לכלבים ולתחום הכלבנות המקצועית.

 

כיצד בוחרים הפעלה ליום הולדת עם כלבים?

בחירת "מפעיל" לחגיגת יום הולדת עם כלבים דומה, לכאורה, במובנים מסוימים, לבחירת כל אטרקציה אחרת ליום ההולדת – אתם תסתמכו על המלצות של לקוחות קודמים מרוצים, תשאלו את הילדים לדעתם וכן הלאה.

אבל, למעשה, מלבד ההנאה (שהיא מובנת מעליה), יש כאן דברים נוספים שאותם תצטרכו לבדוק, למשל, ניסיונו של המפעיל בהפעלות חינוכיות מהסוגים השונים (בקייטנות, בגני ילדים ובבתי ספר), עם כמה כלבים הוא מגיע, מה גישתו לאופציה שיהיו ילדים שעלולים להירתע ולחשוש מהכלבים וכן הלאה.

בנוסף לשאלות הללו, ישנם נתונים נוספים שהם ייחודיים להפעלות יום הולדת עם כלבים, למשל, האם הכלבים מטופלים ומחוסנים, מהי האינטראקציה שמקיימים הכלבים עם הילדים, האם מדובר ב"מופע" או שהפעילות המתרחשת משותפת לכלבים ולילדים, מה אורכה של הפעילות והאם היא נמשכת על פני כל מסיבת יום ההולדת או שהיא מתוחמת בזמן ועוד.

לסיכום

אין ספק כי כשאתם חושבים על עריכת יום הולדת עם כלבים לילדיכם, תידרש מכם כאן מעט עבודת הכנה שהיא מעבר לבחירת אטרקציית יום הולדת רגילה, אולם, מאידך – החיוך על פניו של ילדכם החוגג, צהלות השמחה של חבריו וההנאה שכל החוגגים (הורים וילדים) יחושו במהלך יום ההולדת – יהיו שווים את ההשקעה!

לכל שאלה מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אלכם בהקדם

אולי יעניין אתכם גם

התחל שיחה בוואטסאפ
צריכים עזרה?
היי מה שלומך?
כאן יוגב... איך אפשר לעזור לך?
דילוג לתוכן